[ Скачать с сервера (49.0 Kb) ] | 27.10.2014, 15:05 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Операциялық жүйе ұғымы. Сабақтың мақсаты : Операциялық жүйе туралы мәлімет беру. Олардың қызметін түсіндіру. Сабақтың көрнекілігі : интерактивті тақта, көрнекілік құралдар, карточкалар. Пән аралық байланыс: математика. І.Қызығушылықты ояту.
ІІ. Мағынаны тану.
Жаңа программалар-олар операциялық жүйелер болсын немесе қосымшалар болсын, бәрібір –құру үшін, программалаушыға арнайы программа керек.Ондай программаларды программалау жүйелері деп атайды. Жоғарғы сыныпарда сендер әртүрлі программалау жұйелерінде өздеріңнің программаларыңды жасауға үйренесіңдер. Сонымен, компьютердің барлық программалық жабдықтамасын төмендегі сызба түрінде бейнелеуге болады (38-сурет).
Операциялық жүйе түсінігі
Операциялық жүйесіз тұтынушыға компьютермен жұмыс істеу қиын болар еді. ОЖ әртүрлі құрылғылардың жүйелік блоктың ішіне орнатылуымен де сыртына қосылуымен де байланысты міндеттерді орындайды. Тұтынушы кейде операциялық жүйенің құрылғылармен және программалармен жасайтын әрекеттері туралы біле де бермейді. ОЖ тұтынушыға неғұрлым қарапайым және түсінікті программалық жабдықтама ұсынылатындай етіп құрылған. Операциялық жүйені компьютердің қатты дискіне компьютер сататын фирмалар орнатады. Қазіргі кезде операциялық жүйесіз компьютерлерді сатып ала алмайсың. Компьютер іске қосылғанда ОЖ жедел жадыға жазылады да, онда компьютер өшірілгенге дейін сақталып қалады. Бұл үдеріс операциялық жүйенің жүктелуі деп аталады.
Ой толғаныс.
Топтастыру. Оқушылар көмегімен орындалады.
Компьютерде практикалық жұмыс.
А деңгейі Адамдарға қандай программалық жабдықтама қажет екенін көрсетіңдер (тиісті бағанға «+» белгісін қойыңдар) (3-кесте):
3-кесте.
Тапсырманы компьютерлік программаның бірінде орыңдаңдар.
В деңгейі Windows операциялық жүйесіндегі жұмыс.
39-сурет. Жұмыс үстелі түрін баптау
С деңгейі Қандай кәсіп иелері символдық,графикалық және дыбыстық ақпаратпен жұмыс істейді?Кестені мысалдармен толтырыңдар (4-кесте). Кестені құру үшін өздеріңе қолайлы программалық жабдықтаманы қолданыңдар.
4-кесте.
Карточкалар №1
Карточкалар №2
Карточкалар №2
Қорытындылау. Бағалау.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Просмотров: 2057 | Загрузок: 54 | |
Всего комментариев: 0 | |