Сабақ беру тиімділігі артты

дамытушылық тапсырмалардың мол болуы, әр оқушыға жеке келуі.

- көрнекілік құралдардың сәйкес болуы,

- сабақтың орташа оқушыға емес, әр оқушының жеке қабілеттерінің ескеріліп құрылуы,

- денсаулық сақтау технологияларының және әдістерінің ескерілуі,

- түсіндіру барысында оқушыларда кететін мүмкін болатын қателіктердіңалдын алыну

- оқушылардың шығармашылығын дамытатын эвристикалық әдістердің қолданылуы (үлгі бойынша емес),

- сабақта оқу кабинетігнің тиімді пайдаланылуы.

Сабақта оқушыларды бағалауы

оқушылардың сабақтағы белсенділік деңгейі,

- мұғалім сұрағына оқушының адекватты жауап беруі, оқушылардың сабақты меңгеру , түсіну барысында сұрақтар қоюы,

-оқушының сөйлеу тілінің жетік болуы.

Педагогтың сабақ үстіндегі сі- әрекетін бағалауы

педагогикалық такт,

- мұғалімнің оқушылармен бірлескен еңбегінің деңгейі,

диалог мен пікір алмасуларынң жиі болуы,

- оқушыны естиіжәне тыңдай білуі, сабақтың психологиялық атмосферасы,

- мұғалімнің тез шешім қабылдай білуі, өзінің іс-әректін түзей алуы, нәтижеллігін бағалауы, конфликт жағдаяттарын шеше білуі.

Сабақ өткізуді қиындатады:

  • Өз білімі мен       «мұғалімдік күшіне» сенімсіздігі,
  • Сабақта болып жатырған нәрселерге бей-жай қарауы,
  • Сабақ композициясының шашыраңқылығы,
  • Мұғалім қозғалысының баяулығы, шеңберден шықпауы,
  • Оқушылардың ұсынылған әдістермен жұмыс жасай алмауы,
  • Оқыту әдістерінің бірыңғайлығы,
  • Мұғалімнің баяндауының тартымсыздығы,
  • Жаңа материалды берудегі монотондылығы және құрғақтығы,