Сабақ беру тиімділігі артты
- дамытушылық тапсырмалардың мол болуы, әр оқушыға жеке келуі.
- көрнекілік құралдардың сәйкес болуы,
- сабақтың орташа оқушыға емес, әр оқушының жеке қабілеттерінің ескеріліп құрылуы,
- денсаулық сақтау технологияларының және әдістерінің ескерілуі,
- түсіндіру барысында оқушыларда кететін мүмкін болатын қателіктердіңалдын алыну
- оқушылардың шығармашылығын дамытатын эвристикалық әдістердің қолданылуы (үлгі бойынша емес),
- сабақта оқу кабинетігнің тиімді пайдаланылуы.
Сабақта оқушыларды бағалауы
- оқушылардың сабақтағы белсенділік деңгейі,
- мұғалім сұрағына оқушының адекватты жауап беруі, оқушылардың сабақты меңгеру , түсіну барысында сұрақтар қоюы,
-оқушының сөйлеу тілінің жетік болуы.
Педагогтың сабақ үстіндегі сі- әрекетін бағалауы
- педагогикалық такт,
- мұғалімнің оқушылармен бірлескен еңбегінің деңгейі,
- диалог мен пікір алмасуларынң жиі болуы,
- оқушыны естиіжәне тыңдай білуі, сабақтың психологиялық атмосферасы,
- мұғалімнің тез шешім қабылдай білуі, өзінің іс-әректін түзей алуы, нәтижеллігін бағалауы, конфликт жағдаяттарын шеше білуі.
Сабақ өткізуді қиындатады:
- Өз білімі мен «мұғалімдік күшіне» сенімсіздігі,
- Сабақта болып жатырған нәрселерге бей-жай қарауы,
- Сабақ композициясының шашыраңқылығы,
- Мұғалім қозғалысының баяулығы, шеңберден шықпауы,
- Оқушылардың ұсынылған әдістермен жұмыс жасай алмауы,
- Оқыту әдістерінің бірыңғайлығы,
- Мұғалімнің баяндауының тартымсыздығы,
- Жаңа материалды берудегі монотондылығы және құрғақтығы,