Күш
[ Скачать с сервера (50.0 Kb) ]27.10.2014, 15:17

Тақырыбы:  Күш

Мақсаты:

1. Күнделікті тіршіліктен тәжірибе  келтіре отырып күш туралы түсінік, анықтамасын,  шамасын белгіленуін, өлшем бірлігін, ерекшелігін  менгерту.

2. Тәжірибе арқылы бақылау көз жеткізу, ойлау қабілетін дамыту.

3. Оқушыларды физикалық мәдениетке тәрбиелеу, жүйелі түрде жұмыс істеуге, өз ойын дәл тиянақты айта білуге үйрету, тәрбиелеу.

Әдіс-  тәсілі:              Тәжірибе, сұрақ жауап, топпен жұмыс.

Типі:                             Жана сабақ.

Көрнекілігі:               Оқулық, суреттер, деңгейлік тапсырмалар.

Сабақтың барысы: 

I.Ұйымдастыру кезеңі

II.Өткен тақырыпты пысықтау                 

III.1.Сыныпты үш топқа бөліп өткен тақырыптар бойынша тапсырма беру, топ басшысын сайлау.

I-топ Күш - білімде

II- топ Күш - атасын танымас

III- топ Көптің күші бірлікте

Мақал - мәтел:

“ Білімі күшті бірді - жығады, білімі күшті мыңды жығады”

“Көптің күші- бірлікте”

I –топ:

1. Денелерді өзара әрекеттесуі дегеніміз не?

2. Қозғалыс жылдамдығы дегеніміз не? Ол нені көрсетеді? Формуласын жазындар.

IIтоп:

1. Инерция деп нені атайды?

2. Тығыздығы мен көлемі бойынша денің массасын қалай есептейміз.

IIIтоп:

1. Заттың тығыздығы деп нені айтамыз. Формуласын жазындар.

2. Денеге еш нәрсе әрекет етпесе, ол қандай күйде болады?

Жауап:

I – топ

1.  Денелердің өзара әрекеттесуі дегеніміз – денелердің бір – біріне әрекет етуі.

Өзара әрекеттесу күрделі құбылыс, мысал келтіру

2. Қозғалыс жылдамдығын анықтау үшін оның берілген уақыт ішінде орын ауыстыруын сол уақыт аралығына бөлу керек.

м\с

V=L/tV=S/t

II – топ

1. Денеге басқа денелер әрекет етпеген кездегі жылдамдығын сақтау құбылысы инерция деп аталады( латынша инерция – қозғалыста емес әрекетсіздік)

2. Денелердің өзара әрекеттесу кезіндегі жылдамдықтарының өзгерту дәрежесін анықтайтын физикалық шама масса деп аталады. Массаны m белгілейді. m =p * v , өлшем бірлігі кг

III – топ

1. Заттың тығыздығы деп сол заттың көлем бірлігіндей массасына тең физикалық шаманы айтады.

S=m/υкг/м

2. Денеге басқа денелер әрекет етпесе,онда ол тыныштық күйінде болады, немесе Жермен салыстырғанда түзу сызықты бірқалыпты қозғалады. Өзгермейді.

2. Деңгейлік тапсырма

Оқушыларға жеке тапсырма беру.

Топты бағалау үшін сұраққа берілген жауап бойынша ұяшыққа ұпайын салып отыру.

  1. Демонстрациялап көрсетемін. Жай қағаз, умаждалған қағаздың түсуі. Арбаны итеріп жүргізу. Арбаны итермелеп қозғалтуға болады. Бұл жағдайда арба ненің әсерінен қозғалады, яғни арбаның жылдамдығы адам қолымен әсер  еткендіктен өзгереді. Әсер  етуші дене  адамның қолы,яғни  денеге күш әсер  етеді, немесе денеге күш  түсірілген делінеді. Тақырыпты ашу.

 

3.Үш топқа тапсырмаберу.

I –топ.Тақтаға шығадыбір -бірінитереді

II – топ.Машина суреті.

III –топ.Доп беремін.

Әр топ берілген тапсырма бойынша жауап береді. Күш туралы классир жасап анықтама беру.

4. Дәптермен жұмыс. Күшережесінжазып, күщтіңбағытынкөрсетіп, белгілеуінжазу.

Күш -қозғалысжылдамдығынөзгертуші. Күшфизикалықшама. F ; F

Күш сандық мәнімен ( модулімен) және бағытымен сипатталатын  физикалық шама болып  табылады.

5. Реферат оқытып, күштің тарихи мәлімет беріп күштің өлшем бірлігін айту яғни (H) Ньютон, яғни Н тыныштық күйіндегі массасы 1 кг денеге 1 с ішінде Килоньютон (кН)

6. Суретпен жұмыс.

7. Топпен жұмыс.

I топ

1. Бір дененің екінші денеге әсер еткен неден білінеді?

2. Физикада күш деген сөзді біз қалай түсінеміз?

II топ

1. Күш дененің қозғалыс сипатына қалай әрекет  етеді?

2. Күш немен сипатталады?

IIIтоп

1. Дененің жылдамдығы оған басқа дене әсер ету салдарынан өзгеретінің көрсететін мысалдар келтіру

2. Күш бірлігі ретінде не қабылданған.

IV.Рефлексия.

V.Сабақтың қорытынды.

VI.Үйге тапсырма.

 

 

 

 

 

Категория: Физика | Добавил: taipakokushy
Просмотров: 1115 | Загрузок: 25 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]