Лептісөйлем
Сабақмақсатыментаныстыру.
Лептілөйлемдегенімізадамныңкөңіл-күйінбілдіреді, оларүнемікөтеріңкідауыспенайтылады. Лептісөйлемненсоңлепбелгісіқойылады.
Оқулықпенжұмыс.
6-жаттығуӨлеңді мәнерлеп оқы.
Тапсырма:
▲ Өлеңдегі қарамен жазылғандар қандай сөйлемдер? /Сұраулы сөйлемдер/
▲Өлеңдегі сұрақтың жауабын мына бейнежазбадан көре аласыңдар
Әдемі гүлдер, жүзімнің тәттісі-ай сөздерін қатыстырып, лепті сөйлемдер құра.
/ Қараңдаршы, қандай әдемі гүлдер!
Мына жүзімнің тәттісін ай!/
Дескриптор:
-Өлеңдегі қарамен жазылған сөйлемдерді ажырата алады;
-Лепті сөйлемдер құрастыра алады.
(Ө) Дәптерменжұмыс.
7- жаттығу. Сөйлемдерді көркемдеп жаз. Сөйлемдерді дәптерлеріне жазады.
Дескриптор: Жазған сөйлемдерін қандай сөйлем екенін айтады.
(Ұ) Сергітусәті. Музыка ырғағыменсергітусәтіорындалады.
8-жаттығу Сурет бойынша мәтін құрап көріңдер.
-Суретке қарап не айтуға болады?
-Сурет сенің көңіл күйіңе әсер етті ме?
-Құраған мәтініңде лепті сөйлемдер болатын болсын.
Қалыптастырушы бағалау.
Дескриптор: Сурет бойынша сөйлемдермен мәтін құрастырады.
Жекежұмыс. «Пицца» әдісі
Оқушылар бір- бірден шығып, пиццаның артындағы тапсырманы орындайды.
- Апам дүкенге барды
- Бүгін кешке кино болады
- Сен нешінші сыныпта оқисың
- Қандай керемет гүлдер
- Ауа райы тамаша
- Алақай, атам келді
- Доптың түсі қандай
- Айдос келді ме
10-жаттығу Мұзафар Әлімбаевтың «Не жомарт, кім жомарт?» өлеңін тыныс белгісінің тиістісін қойып мәнерлеп оқу.
«Жомарт» сөзін түсіндіру
Жомарт – мейірімді, кеңпейіл, қолы ашық дегенді білдіреді
Жұптық жұмыс. «Тарсия» әдісі пазлдары
Берілген пазлдарды құрастырады
Қалыптастырушы бағалау.
Дескриптор: - Сөйлемнің жартысын тауып сәйкестендіреді;
«Мен бастайын, сен жалғастыр» ойыны
Сөйлем аяқталған...
Сөйлем сөзден...
Хабарлы сөйлемнен кейін...
Сұраулы сөйлемнен кейін...
Лепті сөйлемнен кейін...
|